Blog

navrat-praca

Uľahčite si návrat do práce po viacmesačnej karanténe

Mnohí sme si doteraz nevedeli predstaviť, aké to je pracovať z domu a zo dňa na deň sa stalo z nášho príbytku zároveň i naše pracovisko. Prvotnú radosť však v mnohých prípadoch vystriedala chaotickosť a nesystematická organizácia práce z domu a z home-office sa stala pre…

post-vyber-zamestnancov

Uľahčite si výber zamestnancov a nájdite vhodných kandidátov

Najať správneho zamestnanca je náročný a často nákladný proces. V závislosti od toho, akého kandidáta do firmy vyberiete, môžete ovplyvniť celkovú produktivitu a atmosféru vo firme či v tíme, ako aj úspešnosť samotného pracovného pomeru. Postup, ktorý pri výbere vhodného kandidáta zvolíte,…

post-zlepsite- sa-v-komunikacii

Zlepšite svoju komunikáciu v piatich krokoch

Schopnosť efektívnej a reprezentatívnej komunikácie patrí medzi najdôležitejšie mäkké zručnosti. Zvládnutá komunikácia vám otvorí široké možnosti v osobnom aj profesionálnom živote a vytvorí predpoklady stať sa skutočným lídrom. Zamyslite sa nad nižšie uvedenými piatimi bodmi, ktorých úspešné zvládnutie vám pomôže…

post-asertivita

Asertivita ako cesta k lepším vzťahom i k sebe samému

Mnohí z nás si asertivitu mylne spájajú s agresivitou. Zatiaľ čo sa asertívny človek dokáže rozhodne postaviť za svojím presvedčením a buduje si prirodzený rešpekt, agresívny jedinec ide v záujme dosiahnutia svojho cieľa neraz aj „cez mŕtvoly“. Existuje ešte jeden typ,…

Krízový manažment a komunikácia ako záchrana vašej spoločnosti

Myslieť na dopady krízy je namieste v čase, keď sa firme darí. Vplyv nečakanej či katastrofálnej udalosti pocítia zamestnanci, zákazníci, dodávatelia a všetci partneri, vrátane verejnosti. Kríza si nevyberá, a zasiahnuť môže každú spoločnosť, bez ohľadu na miesto a čas.…

1 2 3