Komunikácia ako základ úspechu v profesii – II. modul

Osvojíte si vedomosti o vedení efektívneho rozhovoru,  získate návod ako rozvinúť svoje osobnostné predpoklady v komunikácii s problémovými typmi interných a externých zákazníkov, naučíte sa prijímať a podávať efektívnu spätnú väzbu. V prípade záujmu zrealizujeme školenie aj pre uzavreté skupiny priamo vo Vašej spoločnosti alebo prostredníctvom ONLINE LIVE WEBINÁRU. Školenie je možné zrealizovať aj v anglickom jazyku.

komunikacia-zaklad-uspechu-modul-2

Komu je kurz určený?

  • Manažérom na všetkých úrovniach riadenia, ktorí majú záujem zvýšiť svoju efektivitu

Obsah intenzívneho 1 dňového tréningu:

  • Štýly sociálneho správania, stránky sociálneho styku
  • Emocionálna inteligencia – empatia – pochopenie zákazníka, zvládanie vlastných emócií
  • Chyby komunikácie
  • Štýly sociálneho správania, stránky sociálneho styku
  • Neverbálna komunikácia v praxi
  • Základy spoločenského a obchodného protokolu
  • Vedenie efektívneho rozhovor
  • Transakčná analýza – role, odhad zákazníka podľa transakcií, vyhýbanie sa skríženým transakciám, profesionálna rola dospelého v práci
  • Osobná komunikácia – nadviazanie kontaktu so zákazníkom, dôležitosť záveru rozhovoru
  • Najčastejšie chyby pri osobnej komunikácii, chyby vnímania – prvý dojem, projekcia…
  • Zvládanie komunikácie s problémovými typmi, komunikačné zručnosti pri riešení konfliktu
  • Podávanie a prijímanie spätnej väzby

Lektor tréningu:

Avatar PhDr. Alena Ambrózová
Avatar Ing. Monika Toth – Zakariasová
Avatar PhDr. Rastislava Varsányová,CSc.

 Formy a metódy vzdelavania

Tréning prebieha interaktívnou formou na princípe „školy hrou“. Účastníci budú riešiť konkrétne príklady a prípadové štúdie z praxe. Svoje zručnosti si vyskúšajú v modelových situáciách s následnou podrobnou spätnou väzbou.

Termín a miesto školenia:

02.12.2022 – 02.12.2022 ONLINE LIVE WEBINÁR : Školenie bude prebiehať v čase od 9:00-16:00.
Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť individuálneho bezplatného poradenstva s lektorom.

02.12.2022 – 02.12.2022 PREZENČNÁ FORMA : Školenie bude prebiehať v čase od 9:00-16:00 v Bratislave.

V prípade, že Vám nevyhovuje termín alebo čas školenia, vieme ho upraviť na základe Vašich požiadaviek.

Vzdelávanie prebieha v BRATISLAVE v Clarion Congress Hotel Bratislava**** alebo Aston Business Hotel**** .
V TRNAVE prebieha vzdelávanie v Hoteli MAXPLAZA***. Parkovanie pre účastníkov školenia zabezpečené bezplatne.

Prihláška na kurz Informačný leták Katalóg verejných kurzov

Cena kurzu:

bez DPH: 220€ |  s DPH: 264€

Pri prihlásení 3 a viac účastníkov na rovnaký termín školenia získate 10% zľavu zo školeného.
V cene je zahrnutý poplatok za kurz, študijné materiály, občerstvenie a certifikát o absolvovaní kurzu. V prípade záujmu Vám radi rezervujeme ubytovanie a obedy v mieste konania kurzu. Cena obedov: 17,00 € s DPH

Kurz na mieru

Nevyhovuje Vám termín alebo si želáte pripraviť kurz na mieru?
Školenia realizujeme pre jednotlivcov ale aj uzavreté skupiny. Vzdelávanie zabezpečujeme v našich priestoroch alebo priamo u Vás vo firme.

V prípade záujmu, Vám radi vypracujeme individuálnu cenovú ponuku, napíšte nám.

Komunikácia ako základ úspechu v profesii – II. modul

Updated on 2022-11-25T11:38:49+02:00, by AIO Education.