fbpx

Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia

Zdokonalíte sa v profesionálnej komunikácii so zákazníkmi, ako aj spolupracovníkmi. Spoznáte aké metódy a techniky využívať, aby bola telefonická a e-mailová komunikácia s klientom aktívna, empatická a ústretová. Naučíte sa využívať e-mailovú a telefonickú komunikáciu na dosahovanie svojich cieľov. Precvičíte si základné typy telefonickej a e-mailovej komunikácie v rámci tréningu modelových situácií.

Komu je kurz určený?

  • všetkým, ktorí prichádzajú do styku so zákazníkmi prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie
  • pracovníkom zákazníckeho servisu a call centier

Obsah intenzívneho 1 dňového tréningu:

  • Základné princípy profesionálnej telefonickej komunikácie
    • fázy telefonickej komunikácie – úvod – oslovenie, jadro, záver
    • aktívne vs. pasívne počúvanie
    • ako využívať zásady etikety a profesionality v styku so zákazníkom pri telefonickej komunikáci
    • vytvorenie profesionálneho dojmu v telefonickom styku
    • dôležitosť hlasu v telefonickej komunikácii
    • empatia a jej význam počas telefonickej komunikácie
    • význam spätnej väzby v komunikácii
    • kto sa správne pýta, dostane správnu odpoveď (základné typy otázok)
    • techniky vysvetľovania – ako zamedziť komunikačným nedorozumeniam
    • riešenie kritických situácií počas telefonovania – problémoví zákazníci
  • Profesionálna emailová komunikácia
    • Štruktúra e-mailu
    • Základné princípy písania e-mailov
    • Špecifiká emailovej komunikácie
    • Najčastejšie chyby emailovej komunikácie
    • Netiquette
    • Vedenie e-mailovej konverzácie
    • Riešenie kritických situácií prostredníctvom e-mailu
    • Empatia a jej význam počas e-mailovej komunikácie
  • Bezpečnosť telefonickej a e-mailovej komunikácie, riziká a ich eliminácia

Lektor tréningu:

Avatar PhDr. Alena Ambrózová
Avatar PhDr. Anna Gúcka-Trubanová

 Formy a metódy vzdelavania

ning prebieha interaktívnou formou na princípe „školy hrou“. Účastníci budú riešiť konkrétne príklady a prípadové štúdie z praxe. Svoje zručnosti si vyskúšajú v modelových situáciách s následnou podrobnou spätnou väzbou.

 Termín a miesto školenia:

12.09.2019 – 12.09.2019
23.10.2019 – 23.10.2019

Vzdelávanie prebieha v MERCURE BRATISLAVA HOTEL**** alebo Aston Business Hotel**** v Bratislave. Parkovanie pre účastníkov školenia zabezpečené bezplatne.

Prihláška na kurz Informačný leták Katalóg verejných kurzov

Cena kurzu:

bez DPH: 180€ |  s DPH: 216€

V cene je zahrnutý poplatok za kurz, študijné materiály, občerstvenie a certifikát o absolvovaní kurzu. V prípade záujmu Vám radi rezervujeme ubytovanie a obedy v mieste konania kurzu. Cena obedov: 12,00 € s DPH

Kurz na mieru

Nevyhovuje Vám termín alebo si želáte pripraviť kurz na mieru?
Školenia realizujeme pre jednotlivcov ale aj uzavreté skupiny. Vzdelávanie zabezpečujeme v našich priestoroch alebo priamo u Vás vo firme.
V prípade záujmu, Vám radi vypracujeme individuálnu cenovú ponuku, napíšte nám.


Hodnotenie absolventov kurzu:

„Na zlepšení telefonickej komunikácie neustále pracujeme. Všetky Vami poskytnuté informácie sú pre kolegov dobrým návodom na efektívne telefonovanie v praxi. Prístup a kvalitu Vašich služieb hodnotíme pozitívne. Kurz splnil naše očakávania.“

Mgr. Marcela Nováková, personálne oddelenie WebHouse, s.r.o.

„Chcela by som Vám poďakovať za skvelé školenie! Pani doktorka Ambrózova bola úžasná a veľmi nám toto školenie pomohlo.“

Ing. Terezia Menzerova, Predaj – disponent zákazníckych objednávok, ZKW Slovakia s.r.o

Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia

Updated on 2019-08-14T14:28:59+02:00, by AIO Education.