Zvládnutie náročných zákazníkov

Osvojíte si techniky ako efektívne a korektne zvládať požiadavky a problémy zákazníkov, zlepšíte sa v profesionálnej komunikácii v oblasti riadenia rozhovoru, kladenia otázok, aktívneho počúvania a zvládania krízových situácií ako napr. riešenie reklamácií. Získate návody ako efektívne zdolávať námietky s ktorými sa každodenne stretávate a ktorých nezvládnutie znamená stratu zákazníka. V prípade záujmu zrealizujeme školenie aj pre uzavreté skupiny priamo vo Vašej spoločnosti alebo prostredníctvom ONLINE LIVE WEBINÁRU. Školenie je možné zrealizovať aj v anglickom jazyku.

Komu je kurz určený?

  • Začínajúcim aj skúseným obchodníkom
  • Predajcom
  • Obchodným reprezentantom
  • Všetkým, ktorí pri svojej práci prichádzajú do styku so zákazníkmi

Obsah intenzívneho 2 dňového tréningu:

  • Sebauvedomenie – typológia, spoznanie svojich silných a slabých stránok pri jednaní s klientom
  • Asertívne zvládanie konfliktných situácií
  • Techniky a spôsoby zvládania konfliktných situácií
  • Typy náročných zákazníkov z praxe a ako na nich
  • Spôsoby efektívneho riadenia rozhovoru
  • Ako zvládať vžité negatívne zásady postoja zákazníka
  • Pružné zvládanie klasických námietok
  • Modelové situácie s poskytnutím spätnej väzby
  • Identifikácia prvkov správania zákazníkov, ktoré nás rozčuľujú
  • Zvládanie seba, techniky zvládania stresu – dlhodobé, strednodobé, krátkodobé

Lektor tréningu:

Avatar PhDr. Alena Ambrózová
Avatar PhDr. Anna Gúcka-Trubanová
Avatar PhDr. Anna Surovcová,CSc.

 Formy a metódy vzdelavania

Tréning prebieha interaktívnou formou na princípe „školy hrou“. Účastníci budú riešiť konkrétne príklady a prípadové štúdie z praxe. Svoje zručnosti si vyskúšajú v modelových situáciách s následnou podrobnou spätnou väzbou.

Termín a miesto školenia:

13.08.2020 – 14.08.2020 v prípade priaznivého vývoja situácie sa školenie uskutoční prezenčnou formou v BRATISLAVE

08.09.2020 – 09.09.2020 ONLINE – Školenie bude prebiehať v čase od 9:00-12:30 v dňoch 8.9.,9.9.,10.9.2020 (naviac pridaný jeden deň školenia). Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť individuálneho poradenstva s lektorom.

03.11.2020 – 04.11.2020 v prípade priaznivého vývoja situácie sa školenie uskutoční prezenčnou formou v BRATISLAVE

07.12.2020 – 08.12.2020 ONLINE – Školenie bude prebiehať v čase od 9:00-12:30 v dňoch 7.12.,8.12.,9.12.2020 (naviac pridaný jeden deň školenia). Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť individuálneho poradenstva s lektorom.

Vzdelávanie prebieha v MERCURE BRATISLAVA HOTEL**** alebo Aston Business Hotel**** v Bratislave. Parkovanie pre účastníkov školenia zabezpečené bezplatne.

Prihláška na kurz Informačný leták Katalóg verejných kurzov

Cena kurzu:

bez DPH: 280€ |  s DPH: 336€

V cene je zahrnutý poplatok za kurz, študijné materiály, občerstvenie a certifikát o absolvovaní kurzu. V prípade záujmu Vám radi rezervujeme ubytovanie a obedy v mieste konania kurzu. Cena obedov: 24,00 € s DPH

Kurz na mieru

Nevyhovuje Vám termín alebo si želáte pripraviť kurz na mieru?
Školenia realizujeme pre jednotlivcov ale aj uzavreté skupiny. Vzdelávanie zabezpečujeme v našich priestoroch alebo priamo u Vás vo firme.
V prípade záujmu, Vám radi vypracujeme individuálnu cenovú ponuku, napíšte nám.

Zvládnutie náročných zákazníkov

Updated on 2020-08-04T22:32:10+02:00, by AIO Education.