Osvojíte si techniky ako efektívne a korektne zvládať požiadavky a problémy zákazníkov, zlepšíte sa v profesionálnej komunikácii v oblasti riadenia rozhovoru, kladenia otázok, aktívneho počúvania a zvládania krízových situácií ako napr. riešenie reklamácií. Získate návody ako efektívne zdolávať námietky s ktorými sa každodenne stretávate a ktorých nezvládnutie znamená stratu zákazníka. V prípade záujmu zrealizujeme školenie aj pre uzavreté skupiny priamo vo Vašej spoločnosti alebo prostredníctvom ONLINE LIVE WEBINÁRU. Školenie je možné zrealizovať aj v anglickom jazyku.
Komu je kurz určený?
- Začínajúcim aj skúseným obchodníkom
- Predajcom
- Obchodným reprezentantom
- Všetkým, ktorí pri svojej práci prichádzajú do styku so zákazníkmi
Obsah intenzívneho 2 dňového tréningu:
- Sebauvedomenie – typológia, spoznanie svojich silných a slabých stránok pri jednaní s klientom
- Asertívne zvládanie konfliktných situácií
- Techniky a spôsoby zvládania konfliktných situácií
- Typy náročných zákazníkov z praxe a ako na nich
- Spôsoby efektívneho riadenia rozhovoru
- Ako zvládať vžité negatívne zásady postoja zákazníka
- Pružné zvládanie klasických námietok
- Modelové situácie s poskytnutím spätnej väzby
- Identifikácia prvkov správania zákazníkov, ktoré nás rozčuľujú
- Zvládanie seba, techniky zvládania stresu – dlhodobé, strednodobé, krátkodobé
Lektor tréningu:
PhDr. Alena Ambrózová
PhDr. Anna Gúcka-Trubanová
PhDr. Anna Surovcová,CSc.
Formy a metódy vzdelavania
Tréning prebieha interaktívnou formou na princípe „školy hrou“. Účastníci budú riešiť konkrétne príklady a prípadové štúdie z praxe. Svoje zručnosti si vyskúšajú v modelových situáciách s následnou podrobnou spätnou väzbou.
Termín a miesto školenia:
08.02.2021 – 09.02.2021 ONLINE – Školenie bude prebiehať v čase od 9:00-16:00. V prípade, že Vám nevyhovuje termín alebo čas školenia, vieme ho upraviť na základe Vašich požiadaviek. Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť individuálneho poradenstva s lektorom.
01.03.2021 – 02.03.2021 prezenčná forma, školenie sa uskutoční v Bratislave
13.04.2021 – 14.04.2021 ONLINE – Školenie bude prebiehať v čase od 9:00-16:00. V prípade, že Vám nevyhovuje termín alebo čas školenia, vieme ho upraviť na základe Vašich požiadaviek. Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť individuálneho poradenstva s lektorom.
10.06.2021 – 11.06.2021 prezenčná forma, školenie sa uskutoční v Bratislave
05.10.2021 – 06.10.2021 prezenčná forma, školenie sa uskutoční v Bratislave
– Vzdelávanie prebieha v MERCURE BRATISLAVA HOTEL**** alebo Aston Business Hotel**** v Bratislave. V Banskej Bystrici prebieha vzdelávanie v Hoteli DIXON****. Parkovanie pre účastníkov školenia zabezpečené bezplatne.
Cena kurzu:
bez DPH: 280€ | s DPH: 336€
V cene je zahrnutý poplatok za kurz, študijné materiály, občerstvenie a certifikát o absolvovaní kurzu. V prípade záujmu Vám radi rezervujeme ubytovanie a obedy v mieste konania kurzu. Cena obedov: 24,00 € s DPH
Kurz na mieru
Nevyhovuje Vám termín alebo si želáte pripraviť kurz na mieru?
Školenia realizujeme pre jednotlivcov ale aj uzavreté skupiny. Vzdelávanie zabezpečujeme v našich priestoroch alebo priamo u Vás vo firme.
V prípade záujmu, Vám radi vypracujeme individuálnu cenovú ponuku, napíšte nám.