Osvojenie si zručnosti facilitácie a mediácie, ktoré uľahčujú riešenie konfliktov medzi jednotlivcami aj v skupinách prostredníctvom tretej nezaintersovanej strany – mediátora, resp. facilitátora.
Komu je kurz určený?
- Manažérom a personalistom vo vzťahu k pracovníkom, ktorí nezvládajú konflikt medzi sebou a ich konflikt má dôsledky na atmosféru aj výkon
- Učiteľom, pracovníkom v oblasti záujmovej činnosti detí, kde konflikty medzi deťmi majú dôsledky presahujúce ich schopnosť poradiť si s nimi
Obsah intenzívneho 3 dňového tréningu:
- Čo je mediácia a facilitácia
- Predpoklady a podmienky mediácie
- Čo potrebuje vedieť mediátor o dynamike konfliktu a zásadách jeho riešenia
- Sprostredkované vyjednávanie postavené na záujmoch a vedené win-win stratégiou
- 5 možností ako môže skončiť spor
- Úlohy a nástroje mediátora
- Kroky mediačného procesu a ich úskalia
- Charakteristiky dobrej dohody
- Cieľ a úlohy facilitátora pri riešení konfliktu v skupine
- Podmienky a prekážky spolupráce
- Nástroje facilitátora na začiatku stretnutia a počas spolupráce: prevencie a intervencie
- Kroky facilitácie procesu rozhodovania a dosahovania dohody v skupine
- Zvládanie nekonštruktívneho a problematického správania
Termín a cena: Individuálne
Školenia realizujeme pre jednotlivcov ale aj uzavreté skupiny. Vzdelávanie zabezpečujeme v našich priestoroch alebo priamo u Vás vo firme.
V prípade záujmu, Vám radi vypracujeme individuálnu cenovú ponuku, napíšte nám.