Simona Hargasova – nákupca – Nissens Slovakia, s.r.o.
„Ďakujem za pekné školenie :)“
Marína Bednárová – HRM & Finance Coordinator – OMRON Electronic Components Europe B.V.
„Školenie bolo veľmi náučné, bola to príjemná skúsenosť.“
Ing. Michal Pacher, Nákupca, ZF Slovakia, a.s.
„Prístup a kvalitu služieb hodnotím pozitívne. Prejav a odborné vedomosti JUDr. Gajdošíkovej boli na vysokej úrovni, pozitívne referencie som odovzdal aj kolegom.“
Mgr. Marcela Nováková, personálne oddelenie WebHouse, s.r.o.
„Na zlepšení telefonickej komunikácie neustále pracujeme. Všetky Vami poskytnuté informácie sú pre kolegov dobrým návodom na efektívne telefonovanie v praxi. Prístup a kvalitu Vašich služieb hodnotíme pozitívne. Kurz splnil naše očakávania.“
Gabriela SEDLÁČKOVÁ, nákupca, Prvá stavebná sporiteľňa, a. s.
„Získané vedomosti sú pre mňa cenné a v praxi ich v dohľadnej dobe využijem.Prístup vynikajúci a voči kvalite nie je čo vytknúť. Kurz splnil moje očakávania. JUDr. Gajdošíkovú som už odporučila aj svojim kolegom.“
Martin Ďuriš, Senior Purchase Specialist, Business Lease Slovakia s.r.o
"Kurz splnil očakávanie, a na kurze vládla uvoľnená atmosféra. Pozitívne hodnotím že na kurze bolo len 5 ľudí takže bol priestor vyskúšať si všetky veci zo školenia. Celkovú kvalitu služieb by som ohodnotil na vysokej úrovni.“
Ing. Michal Pacher, Nákupca, ZF Slovakia, a.s.
„Nadobudnuté vedomosti využívam od prvého dňa ukončenia tréningu a sú samozrejme prínosom pre prax. Kurz splnil moje očakávania v plnej miere. PhDr. Surovcovú a Ing.Surovca som odporučil aj svojim kolegom, s ich prístupom som bol maximálne spokojný – ideálne sa dopĺňali a vytvorili príjemné prostredie na absolvovanie kurzu.“
Ivana Kolenová – Slovak Telekom, a.s.
„Rada by som sa touto cestou špeciálne poďakovala lektorke PhDr. Ambrózovej za profesionálne zvládnutie tréningu „Riešenie konfliktných situácií“ v dňoch 28.-29.4.2016. Môj rešpekt a uznanie si získala hlavne svojim prístupom voči temperamentnejšiemu účastníkovi tréningu, vďaka čomu som mala možnosť vidieť počas 2 dní ukážkové manažovania konfliktov takpovediac „na živo“.”























