Ing. Terezia Menzerova, Predaj – disponent zákazníckych objednávok, ZKW Slovakia s.r.o
„Chcela by som Vám poďakovať za skvelé školenie! Pani doktorka Ambrózova bola úžasná a veľmi nám toto školenie pomohlo.“
Silvia Baráthová, HR Training & Development Specialist, c2i s.r.o.
„Veľmi pekne ďakujeme za zabezpečenie školenia, kolegyne boli maximálne spokojné s celým priebehom školenia aj s obsahom a páčila sa im aj odborná pripravenosť pani lektorky, takže z našej strany je veľká spokojnosť.“
Peter Barath, UniCredit Business Integrated Solutions S.C.p.A.
„Získané vedomosti som už využil a niektoré vedomosti určíte použijem v praxi neskôr. Spokojný som bol nadmieru , presne takéto skolenie som potreboval. Kurz Splnil moje očakávania na 120 % :). Bol to môj tretí kurz s p. Ambrózovou a vždy som bol maximálne spokojný.“
Ing. Michal Pacher, Nákupca, ZF Slovakia, a.s.
„Prístup a kvalitu služieb hodnotím pozitívne. Prejav a odborné vedomosti JUDr. Gajdošíkovej boli na vysokej úrovni, pozitívne referencie som odovzdal aj kolegom.“
Ing. Henrieta JANOŠŤÁKOVÁ- nákupca- ATALIAN SK s. r. o.
„Školenie sa mi páčilo, ďakujem za možnosť zúčastniť sa.“
Petrasova Jozefina, ZF Slovakia, a.s.
„Zo získaných vedomostí som okamžite použila osobne pohovory s členmi tímu,kde som sa ich cielene pýtala otázky zamerane na 5 pilierov motivácie (nepriamo formulované otázky) a vyhodnotila, kde môže byt ich demotivácia k určitej úlohe a tiež som sa snažila získať ich súhlas. Takže skolenie som určite využila, téma bola spracovaná volmi dobre . Ja som si na tuto tému pred školením sama študovala nejaké materiály,ale informácie v nich by boli iba ťažko použiteľné, takže o to viac si cením obsah a podanie školenia.“
Ivana Kolenová – Slovak Telekom, a.s.
„Rada by som sa touto cestou špeciálne poďakovala lektorke PhDr. Ambrózovej za profesionálne zvládnutie tréningu „Riešenie konfliktných situácií“ v dňoch 28.-29.4.2016. Môj rešpekt a uznanie si získala hlavne svojim prístupom voči temperamentnejšiemu účastníkovi tréningu, vďaka čomu som mala možnosť vidieť počas 2 dní ukážkové manažovania konfliktov takpovediac „na živo“.”
Monika Benovicsová – Slovak Telekom, a.s.
„Ďakujem aj za skvelé školenie a chcela by som vyzdvihnúť profesionalitu a výkon lektorky Alenky, ktorá musela čeliť problémovému účastníkovi, čo zvládala bravúrne a s prehľadom a zároveň tak, aby to bolo obohatenie tréningu v „priamom prenose“ ? Pozdravujem a prajem všetko dobré.“























